Home

Home

Klachten 

Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen te melden bij ons. Verkeerd verstuurde of beschadigde artikelen kunnen geretourneerd worden naar het volgende adres:

Stoerekindjes 
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk via ikbenstoer@stoerekindjes.nl. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld. We sturen je hier per e-mail een bevestiging van. Wij zullen samen met jou tot een gepaste oplossing komen. Graag bij de titel van de e-mail aangeven dat het om een klacht gaat. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."