Retourneren & Ruilen
Vragen over hoe producten geretourneerd/ geruild kan worden kunt u hier vinden. Of kijk op de pagina Retours & ruilen voor meer uitleg. Staat uw vraag er niet tussen? Stel uw vraag via de telefoon of stuur een E-mail naar info@stoerekindjes.nl
De meest gestelde vragen zijn:
Kan ik artikelen retourneren?
Aan Welke voorwaarden moet ik voldoen?
Kan ik artikelen ruilen?
Voor wie zijn de verzendkosten omtrent het retouren en ruilen?
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 3,95 per brievenbus pakje met track en trace. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder (DHL Parcel, Post Nl).
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, kunt u contact met ons opnemen via info@stoerekindjes.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
Wanneer je een item retour wil sturen kan dit naar ons retouradres:
Stoerekindjes
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda
Print en vul in dit formulier
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@stoerekindjes.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
Aan Welke voorwaarden moet ik voldoen?
Voor het ruilen en retourneren van bestellingen gelden de volgende voorwaarden:
Het product moet in de volgende staat teruggestuurd worden:
• Compleet (indien er meerdere stukken binnen het product aanwezig zijn)
• Niet gebruikt of gedragen (met uitzondering als het over een slip of boxershort is gepast)
• De originele kaartjes/labels moeten nog bevestigd zijn aan het product.
• De producten moet terug gezonden worden in de doorzichtige verpakking (zak met EAN code + artikel nummer) zoals geleverd.
• Het product moet geen vlekken bevatten
• Het product moet niet beschadigd zijn.
Stoerekindjes is niet verantwoordelijk voor schade tijdens en na de levering. Ruilen of retourneren is niet mogelijk als het product zich niet meer voldoet aan bovenstaande eisen
Wil je een item retour sturen: mail ons dan eerst op: ikwilretour@stoerekindjes.nl.
1) Vermeld in deze mail je ordernummer of klantnummer zoals in je pakbon staat.
2) Geef aan over welk artikel het gaat.
3) Vermeld je bankrekening nummer op welke rekening je het retourbedrag wil ontvangen.
4) Verzend het item retour aan bovenstaand adres, met op de enveloppe je ordernummer.
5) Gebruik correcte verzendmaterialen.
Bij een retour wordt het bedrag binnen 14 werkdagen naar je bankrekening teruggestort.
Ja het is mogelijk om artikelen ruilen voor een kleine of grotere maat of voor een andere kleur. Stuur een mailtje naar info@stoerekindjes.nl.
• Vermeld in deze mail je ordernummer of klantnummer zoals op je pakbon staat.
• Geef aan over welk artikel het gaat.
• Geef aan welke maat je wilt ontvangen (maat groter, maat kleiner)
Stuur de producten op naar:
Stoerekindjes
Mijkenbroek 48
4824 AC Breda
Print en vul in dit formulier
Natuurlijk moet het product wat u wilt ruilen voldoen aan:
1) Compleet (indien er meerdere stukken binnen het product aanwezig zijn)
2) Niet gebruikt of gedragen (met uitzondering als het over een slip of boxershort is gepast)
3) De originele kaartjes/labels moeten nog bevestigd zijn aan het product.
4) De producten moet terug gezonden worden in de doorzichtige verpakking (zak met EAN code + artikel nummer) zoals geleverd.
5) Het product moet geen vlekken bevatten
6) Het product moet niet beschadigd zijn.
Voor wie zijn de verzendkosten omtrent het retouren en ruilen?
In de algemene voorwaarden staat het volgende beschreven:
“De klant is zelf verantwoordelijk voor het retour zenden. De kosten voor het retour zenden zijn geheel voor rekening van de klant.”
Indien u wilt ruilen dan neemt StoereKindjes de kosten voor het opnieuw sturen van de andere maat voor haar rekening.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Wanneer de gegevens binnen zijn zal het bedrag worden teruggestort binnen 14 werkdagen.
Wilt u naar: | |
UV (zwem)kleding voor jongens | |
UV (zwem)kleding voor meisjes | |
UV (zwem)kleding voor baby’s | |
UV (zwem)kleding voor moeders | |
UV Zonnehoedjes & caps | |
Zwemluiers | |
Zonnebrilletjes | |
Strandlakens en badponcho’s | |
Waterschoentjes | |
UV bescherming voor kinderwagens | |
Sale |