Home

Home

Betalen & actiecode

 

Vragen over betalingen en actiecodes kunt u hier terug vinden. staat uw vraag hier niet tussen? Bel naar  06-81233756 of mail naar info@stoerekindjes.nl

 

De meest gestelde vragen zijn:
Hoe kan ik betalen bij Stoerekindjes? 
Ik heb betaald meer geen bevestiging ontvangen?
Mijn betaling is niet goed gegaan, wat nu?
Hoe kan ik een actiecode invullen? 
Hoe krijg ik een actiecode?
Wat is het rekeningnummer van Stoerekindjes?
Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
Hoe lang duurt de verwerking van mijn betalingen?
Hoe neem ik contact op over mijn factuur of betalingen?



Hoe kan ik betalen bij Stoerekindjes?
Bij stoerekindjes.nl kun je betalen met IDEAL, PayPal en Credit Card.

Lees hier meer

 

Ik heb betaald meer geen bevestiging ontvangen?
Zodra een bestelling betaald is via Ideal of paypal krijgt u automatisch een E-mail met daarin de bevestiging. Het kan zijn dat deze E-mail in uw spam inbox is terecht gekomen.

Wanneer u inlogt op stoerkindjes kunt u de bestelling zien bij uw Bestelgeschiedenis kunt u zien welke artikelen u heeft besteld. Hier kunt u ook zien wat de status is van uw bestelling. Zodra er staat "payment accepted" betekend dat de bestelling goed is doorgekomen en is betaald. Tevens kunt u hier de factuur downloaden en uitprinten als dit gewenst is.

 

Mijn betaling is niet goed gegaan, wat nu?
Dit kan gebeuren, er zijn verschillende redenen  waardoor een betaling niet is geaccepteerd of verkeerd is gedaan. 
U kunt een nieuwe bestelling plaatsen met daarin de gekozen artikelen. Wanneer dit niet lukt dan kunt u ook het bedrag overmaken naar de bankrekening van StoereKindjes:  NL48Rabo0128856416 tnv  Stoerekindjes, ovv van uw ordernummer. Op het moment dat het bedrag is bijgeschreven (meestal binnen 24 uur), wordt de order in behandeling genomen. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met Stoerekindjes. Mail naar info@stoerekindjes.nl of bel naar 06-81233756

 

 

Hoe kan ik een actiecode invullen?
Wanneer u een actiecode heeft ontvangen via de nieuwsbrief, Facebook bericht of via de mail kunt u deze eenvoudig invullen bij het winkelmandje. Door naar uw winkelmandje te gaan en de code in te vullen bij kopje “code”.  Druk na het invullen van de code op de button “toevoegen”.

 

Stap 1. Zoek een leuk product en plaats het in uw winkelmand.
Stap 2. Druk op de button "winkelmand".
Stap 3. Vul bij Vouchers de code in.

Hoe krijg ik een actiecode?

Actiecodes worden verspreid via de nieuwsbrief of via social media. Meld u aan voor de nieuwsbrief of Facebook en krijg als eerste vele kortingen op leuke producten.  

 

Wat is het rekeningnummer van Stoerekindjes?
Wanneer u gebruik wilt maken van overschrijvingen kunt u het verschuldigde bedrag overmaken op rekeningnummer: NL48Rabo0128856416 tnv  Stoerekindjes, ovv van ordernummer: #xxxx (Vervang XXXX met uw ordernummer)

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?
In uw account vindt u onder het kopje “Geschiedenis en orderinfo” alle informatie over uw bestelgeschiedenis. Hier kunt u de facturen ook downloaden en uitprinten.

 

Hoe lang duurt de verwerking van mijn betalingen?
Het hangt van verschillende factoren af hoe snel uw betaling wordt verwerkt. Via IDEAL en Paypal zijn de betalingen binnen enkele  minuten verwerkt. Bij betalingen via bankoverschrijvingen zal de termijn 1-2 dagen bedragen.

 

Hoe neem ik contact op over mijn factuur of betalingen?
Als u een vraag heeft over het betalen kunt u een mailen naar info@stoerekindjes.nl of bel naar: 06-81233756

 

 

Wilt u naar:

UV (zwem)kleding voor jongens

Klik hier 

UV (zwem)kleding voor meisjes

Klik hier

UV (zwem)kleding voor baby’s

Klik hier

UV (zwem)kleding voor moeders

Klik hier

UV Zonnehoedjes & caps

klik hier

Zwemluiers

Klik hier

Zonnebrilletjes

Klik hier                                       

Strandlakens en badponcho’s

Klik hier                               

Waterschoentjes

Klik hier

UV bescherming voor kinderwagens

klik hier

Sale

Klik hier